...
Uplance | آپلنس
شتاب دهنده صادرات اینترنت محور
Uplance | آپلنس
شتاب دهنده صادرات اینترنت محور

آموزش ساخت اکانت peopelperhour

آموزش ساخت اکانت peopelperhour

سایت PeoplePerHour چیست؟

سایت PeoplePerHour یک پلتفرم عالی برای فریلنسر هاییه که دنبال فرصت های کاری انعطاف پذیر هستند و علاقه دارن که مهارت های خودشون رو به مخاطبان بین المللی نشون بدن.

با رابط کاربری ساده و طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که داره، این وب‌سایت رو به  منبع ارزشمندی برای هر کسی که می‌خواهد شغل فریلنسری موفق داشته باشه تبدیل کرده.

 ابتدای شروع فعالیت سایت People Per Hour، این پلتفرم روی ارائه خدمات مرتبط با توسعه و طراحی وب متمرکز بود. با این حال، طی سال های اخیر، خدمات خودش رو گسترش داده تا طیف گسترده ای از مهارت ها مثل نوشتن، بازاریابی، سئو، طراحی گرافیک و  مدیریت رسانه های اجتماعی را شامل بشه.

شما میتونید برای کسب درآمد دلاری از سایت PeoplePerHour استفاده کنید و با توجه به مهارت هایی که دارید خدمات خودتون رو ارائه بدید و به صورت ساعتی درآمد ارزی داشته باشید.

این نکته رو در نظر داشته باشید که کاربران ایرانی مستقیما نمیتونن توی این سایت عضو بشن و برای استفاده از سایت People Per Hour باید مسائل زیرساختی مثل، اتصالات، هویت و مباحث مالی رو که قبلا راهکارهاش رو بهتون گفتیم حل کنید.

بصورت کلی باید سعی کنید از ارائه هرگونه اطلاعات که نشون بده شما ایران زندگی میکنید خودداری کنید.

مثلا میتونید از دوستان و آشناهاتون که توی کشور های دیگه زندگی میکنن بخواهید که با اطلاعات هویتی خودشون توی سایت PeoplePerHour ثبت نام کنن و یا اینکه از شرکت های واسط فریلنسری که توی ایران هم فعالیت میکنن ساخت حساب کاربری و ثبت نام در PeoplePerHour رو درخواست بدید تا برای شما انجام بدن.

حتما سعی کنید که به جای vpn از vps استفاده کنید تا به هیچ عنوان مشخص نشه که شما از ایران به PeoplePerHour وصل شدید. چرا که احتمال قطع و وصل شدن vpn خیلی بالاست و همچنین ip شما هم اختصاصی نیست و ممکنه با انجام کارهای مشکوک سایر افرادی که با این شماره IP به سایت متصل شدند اکانت شما هم دچار مشکل بشه.

سمت شماره مجازی یک بار مصرف سعی کنید نرید، چون که احتمال داره توی موقعیت های مختلف سایت PeoplePerHour برای احراز هویت و وریفای اکانت، براتون کد تایید ارسال کنه و باتوجه به ماهیت یکبار مصرف بودن این دسته از شماره های مجازی احتمالا دیگه نتونید اکانت رو تایید کنید.

طبق قوانین سایت PeoplePerHour باید اطلاعات مربوط به حساب کاربری و حساب پی پال شما مطابق با هم باشن تا بتونید درآمد از PeoplePerHour رو برداشت کنید.

حالا بریم سراغ آموزش استفاده از سایت PeoplePerHour

ثبت نام در سایت PeoplePerHour:

برای استفاده از سایت PeoplePerHour ابتدا وارد آدرس زیر بشید.

Peopleperhour.com

ساخت اکانت peopleperhour

حالا از منوی بالا روی گزینه freelancer کلیک کنید.

ساخت حساب فریلنسری در سایت peopelperhour

برای اینکه به عنوان فریلنسر توی سایت PeoplePerHour کارکنید work as a freelancer رو انتخاب کنید و بعد sign up with email رو کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده بشه.

فریلنسری در peopleperhour

توی این بخش باید اطلاعات اولیه مثل نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور رو برای ساخت اکانت PeoplePerHour  ایجاد کنید.

حساب فریلنسری peopleperhour

بعد از وارد کردن اطلاعات، سایت PeoplePerHour یه ایمیل برای شما ارسال میکنه و حتما باید اون رو تایید کنید تا بتونید وارد مراحل بعدی ثبت نام PeoplePerHour بشید.

 

ساخت اکانت PeoplePerHour

توی این صفحه باید اطلاعات خودتون رو به عنوان فریلنسر وارد کنید. حواستون باشه که تمامی این اطلاعات باید انگلیسی باشه و اصلا سمت کیبورد فارسی نرید .

وریفای اکانت فریلنسری

PROFILE PICTURE : یه عکس مناسب از خودتون برای پروفایل PeoplePerHour انتخاب کنید.

JOB TITLE : عنوان شغلی شما چیه؟ شما رو به چه چیزی باید بشناسن؟ 

YOUR SKILLS: حداکثر ۱۵ مورد از مهارت های خودتون رو توی این فیلد وارد کنید،بهتره این مهارت ها با شغل شما مرتبط باشه تا شما رو به عنوان متخصص بشناسن.

ABOUT YOU: توی این بخش باید یه توضیح کوتاه از خودتون و مهارت هایی که دارید بنویسید تا کارفرما ترغیب بشه و شما رو به عنوان فریلنسر برای انجام پروژه انتخاب کنه.

LOCATION : لوکیشن وارد شده شما نباید ایران باشه و حتما باید با ip کشورهای دیگه‌ای مثل هلند، آلمان باشه ( البته باید اطلاعاتی که وارد میکنید و آی پی فیلتر شکن با هم همخوانی داشته باشه)

LANGUAGE : زبان های که بهش مسلط هستید رو وارد کنید، با توجه به اینکه سایت PeoplePerHour بصورت بین المللی داره کار میکنه و کلی کارفرما از نقاط مختلف دنیا درخواست فریلنسر میکنن، هر چقدر تعداد زبان هایی که بلد هستید بیشتر باشه میتونه توی گرفتن پروژه کمک کننده باشه.
HOURLY RATE : حقوق درخواستی برای هر ساعت کار کردن رو وارد کنید( حواستون باشه که ممکنه کلی فریلنسر باشه که با حقوق پایین تر از شما همون کار رو انجام بدن، پس باید دقیق بررسی کنید که آیا حقوقی که در نظر گرفتید منصفانه هست یا نه !؟

وریفای اکانت people per hour

توی این صفحه به شما ۲ گزینه برای بررسی درخواست ثبت نام و ساخت اکانت PeoplePerHour نمایش میده.

Fast-Track : با پرداخت ۱۳ دلار اکانت شما تنها در ۱ روز کاری مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیره و خیلی سریعتر ایجاد میشه.

Basic : بصورت رایگان هم میتونید اکانت رو ایجاد کنید ولی باید درنظر داشته باشید که ممکنه تا ۷ روز کاری طول بکشه تا کارشناسای PeoplePerHour پروفایل شما رو بررسی کنن.

ما از روش basic استفاده کردیم و چند روزی طول میکشه تا این اکانت بررسی بشه.

 

بعد از این پروفایلتون مورد تایید قرار گرفت تازه کار شما شروع میشه و باید پروفایل خودتون رو حرفه ای‌تر کنید و همچنین برای اینکه بتونید پروژه دلاری بگیرید باید offer های خودتون (منظور هم خدماتی که میتونید ارائه بدید) رو توی سایت PeoplePerHour ثبت کنید.

اضافه کردن پروژه در people per hour

برای اضافه کردن خدماتتون و گرفتن پروژه دلاری ابتدا از منوی بالا روی post offer کلیک کنید.

حالا لازمه که اطلاعات مربوط به آفر خودتون رو وارد کنید.

گرفتن پروژه دلاری در people per hour

عنوان آفر:

توی کادر اول باید مشخص کنید که دقیقا چه کاری رو میتونید در ازای چه مقدار هزینه انجام بدید. 

حواستون باشه که کلی فریلنسر رقیب دارید، پس حتما وجه تمایزتون نسبت به بقیه رو مشخص کنید، اگه سبک کاریتون فرق میکنه یا از ابزار خاصی استفاده میکنید بهتره ازش توی عنوان offer بهره ببرید.

 مثلا ممکنه طراحی کارت ویزیت رو با ۱۰۰ دلار انجام بدید، اگه سبک مدرن یا مینیمال یا vintage کار میکنید دقیق توی تایتل مشخص کنید.
راستی حتما سعی کنید که قیمت رو با ارزهای مختلف محاسبه کنید، هم برای دلار و هم برای یورو

زمان تحویل پروژه:

شما این نوع پروژه ها رو طی چند روز میتونید انجام بدید؟ با توجه به اینکه زمان بندی یکی از حساس ترین موارد برای انجام پروژه هست پس باید دقیق مشخص کنید که زمان تحویل پروژه چند روزه خواهد بود.

 

حوزه کاری فریلنسری:

با توجه به اینکه هر آفر توی دسته بندی مربوط به خودش نمایش داده میشه، پس شما باید دقیق مشخص کنید که این نوع خدماتی که در حال ارائه هستید مربوط به چه نوع دسته بندی هست. در غیر اینصورت ممکنه که کارفرما شما رو نتونه پیدا کنه و عملا نتونید پروژه های دلاری بگیرید.

 

تگ گذاری:

معمولا کارفرما ها برای پیدا کردن فریلنسر، از تگ های خاصی بنا به نیازشون استفاده میکنن، مثلا از مهارت های که فریلنسر باید داشته باشه به عنوان تگ توی جستجو هاش استفاده میکنه، پس لازمه که تگ های مرتبط و درستی رو استفاده کنید.

پروژه دلاری در ٖpeopleperhour

اضافه کردن تصویر به پروژه های PeoplePerHour:

سعی کنید حتما از تصویر یا ویدیو برای هر آفر خودتون استفاده کنید تا کارفرما با دیدن نمونه کارها دقیق متوجه بشه که چه کارهایی می تونید انجام بدید، اینطوری اعتمادش هم افزایش پیدا میکنه.

اضافه کردن توضیحات مربوط به پروژه / offer:

از مهمترین بخش هایی که باید خیلی حواستون بهش باشه همین توضیحات پروژه و آفری که ارائه میدید هست. چرا که کارفرما با خوندن همین توضیحاته که متوجه میشه شما گزینه ی مناسبی برای انجام پروژه هستید یا نه!!

 

توی بخش OPTIMIZED FOR SEARCH RESULTS هم سعی کنید یه توضیحات کوتاهی درباره آفر بدید تا اگه کسی موقع جستجو کردن با تبلیغ پروژه شما مواجه شد ترغیب به همکاری با شما بشه.

 

شما میتونید زمان کوتاه تری رو برای انجام پروزه ها به کارفرما درخواست بدید ولی با این شرط که قیمت نهایی پروژه افزایش پیدا میکنه و اگه کارفرما خواست که زمان انجام پروژه کوتاه تر بشه، با پرداخت مبلغ بالاتری این امکان براش فراهم بشه.( البته این گزینه اختیاریه)

 

الزامات شروع پروژه فریلنسری

 

برای اینکه شما شروع به انجام پروژه فریلنسری کنید مطمئنا یکسری موارد رو از کارفرما باید تحویل بگیرید، تمامی موارد رو توی این بخش وارد کنید تا کارفرما متوجه بشه که شما به چه چیزهایی نیاز دارید. 

مثلا توضیحات پروژه،‌ دسترسی به سایت و یا هرچیزی دیگه ای که بنا به پروژه و حوزه کاری ممکنه متفاوت باشه.

 

حالا بعد از تیک زدن گزینه  I confirm that ، روی دکمه post offer بزنید تا پروژه شما ساخته بشه.

آموزش تصویری ساخت اکانت peopleperhour

در نهایت توی این صفحه به شما چند پیشنهاد میده که با پرداخت مبلغی، offer تون بالاتر از بقیه‌ی فریلنسر ها قرار بگیره، در اینصورت احتمال فروش خدماتتون افزایش پیدا میکنه و میتونید سریعتر به درآمد دلاری از PeoplePerHour برسید.

البته الزامی نداره که این پیشنهاد رو قبول کنید، اگه نخواستید میتونید روی Skip بزنید.

دیگه همه چی تموم شده س و حالا میتونید از طریق پنل PeoplePerHour برید offer هایی که داشتید رو مشاهده کنید.

 

آموزش ساخت اکانت PeoplePerHour تا اینجا کافیه،‌ البته ما قراره کلی مطلب آموزشی برای کسب درآمد دلاری از سایت های فریلنسری برای شما عزیزان آماده کنیم، پس همراه ما باشید 🙂

 

راستی اگه سوالی داشتید توی کامنت ها بپرسید تا بتونیم بیشتر راهنماییتون کنیم .

نویسنده:

یک نظر بنویسید