...
Uplance | آپلنس
شتاب دهنده صادرات اینترنت محور
Uplance | آپلنس
شتاب دهنده صادرات اینترنت محور

آموزش ساخت اکانت فایور

آموزش ساخت اکانت فایور

فایور چیست؟

پلتفرم فایور جزو شناخته شده ترین گزینه برای فریلنسرها هست که با بستری مناسب که ایجاد کرده این امکان رو فراهم کرده تا فریلنسر ها و کارفرماها با هم در ارتباط باشن.

توی این پلتفرم فریلنسرها میتونن با اضافه کردن مهارت ها و همچنین نمونه کارهای خودشون اقدام به دریافت پروژه های بین المللی و دلاری کنن.

یکی از ویژگی های فایور امکان ایجاد Gig برای ارائه پکیج های خدماتی مختلف بر اساس مهارت هاتون هست. درواقع شما میتونید مهارت هایی که دارید رو در قالب گیک هایی به کارفرما ها ارائه بدید،‌ اینطوری کارفرما بنا به نیازش میاد و پکیج مورد نظر رو تهیه میکنه.

 

مثلا اگه شما توی حوزه طراحی سایت کار میکنید و تخصص بالایی دارید،‌ میتونید Gig هایی مثل طراحی سایت وردپرسی،‌ ریدیزاین صفحات و یا ریسپانسیو کردن سایت رو به عنوان خدماتی که می‌تونید ارائه بدید ایجاد کنید. اینطوری کارفرما بر اساس نیازش میتونه راحتتر تصمیم بگیره که با شما کار کنه یا نه ؟!

 فایور ویژگی های دیگه‌ای هم داره که موجب شده فریلنسرهای زیادی رو از سراسر دنیا جذب کنه ولی با توجه به تحریم های موجود،‌ متاسفانه کاربران ایرانی به همین راحتی ها نمیتونن توی فایور ثبت نام کنن و استفاده از فایور و گرفتن پروژه خیلی سخت شده.

به همین جهت توی این مقاله قصد داریم به آموزش سایت فایور و بررسی راه حل های پیشنهادی برای ثبت نام و کسب درآمد دلاری از طریق سایت fiverr بپردازیم

قبل از هرچیزی باید مواردی که برای ساخت اکانت فایور در ایران لازم هست رو معرفی کنیم

 

نیازمندی های مهم برای ساخت حساب فریلنسر فایور

  • اطلاعات هویتی غیر ایرانی ( نام و نام خانوادگی – id card – شماره تماس)
  • آدرس سکونت خارج از کشور ( باید دقیق باشه،‌ چون قراره اعتبار سنجی بشه)
  • حساب مالی یا حساب بانکی خارجی (پی پال یا پیونیر )
  • استفاده از vps برای دور زدن تحریم ها و عدم شناسایی اتصال از ایران

برای اینکه اکانت وریفای شده فایور داشته باشید روش های مختلفی وجود داره که ۲ مورد از مرسوم‌ترین روش ها به شرح زیر هست.

۱- ساخت اکانت توسط افراد خارج از ایران: در صورتی که دوست و یا آشنای خارج از ایران دارید که بهش اطمینان دارید میتونید از این موقعیت استفاده کنید تا دوستان شما به جای شما توی سایت فایور ثبت نام کنن و اطلاعات هویتی خودشون رو اضافه کنن.

 

۲- استفاده از شرکت های واسط : راه حل بعدی استفاده از شرکت هایی واسطی هست که این امکان رو فراهم میکنن تا با پرداخت هزینه، شما به اکانت اختصاصی وریفای شده ی فایور دسترسی داشته باشید.

 

البته این نکته رو در نظر داشته باشید که هیچ کدوم از این روش ها تضمینی بابت عدم بسته شدن اکانت فایور بهتون نمیده و هر لحظه ممکنه با شناسایی هویت ایرانی اکانت بسته بشه. پس باید مراقب اکانتتون باشید و از هرگونه رفتار غیر متعارف جلوگیری کنید.

حواستون باشه که با آی پی غیر از ایران وارد سایت فایور بشید و حتما ساعت کامپیوتری که ازش استفاده میکنید با ساعت کشوری که با اون ip وارد میشید یکسان باشه. همینطور بهتره سیستمی یا حداقل مرورگری که توی سایت فایور باهاش میرید جدا باشه و به هیچ وجه با آیپی ایران وارد اون مرورگر نشده باشید.

حالا بریم برای ثبت نام در سایت فایور

ساخت اکانت فایور

برای ساخت اکانت فایور ابتدا وارد سایت fiverr.con بشید.

سایت فایور

از منوی بالای سایت روی گزینه join کلیک کنید تا وارد فرایند ثبت نام fivver بشید.

آموزش ساخت اکانت فایور

همونطور که می‌بینید روش های مختلفی نظیر استفاده از اکانت فیسبوک،‌ گوگل و اپل یا برای ساخت حساب کاربری توی فایور وجود داره،‌ ولی ما از بین روش های موجود، میایم و ایمیلمون رو توی کادر مربوطه وارد میکنید و continue رو میزنیم.

ساخت حساب فایور

 وارد مرحله بعد میشیم که باید یه نام کاربری و رمز عبور برای اکانت فایور درنظر بگیریم که باید طول رمز عبور ۸ کارکتر و یا بیشتر باشه (حتما از حروف بزرگ و اعداد توی رمز باید استفاده بشه)

سعی کنید که نام کاربری مورد انتخابی شما توصیف کننده حوزه فعالیتتون باشه و از نام کاربری مجهول و گنگ دوری کنید،‌ مثلا اگه توی حوزه گرافیک کار می‌کنید میتونید از پسوند graphic استفاده کنید.

البته هیچ الزامی برای این کار نیست ولی هرچی نام کاربری شما واضح تر باشه میتونه توی انتخاب شما توسط کارفرما تاثیر گذار باشه.

وریفای حساب فایور

حالا برای ادامه فرایند ثبت نام باید وارد ایمیلی که موقع ثبت نام اکانت fiverr استفاده کردید بشید و ایمیلی که از fiverr برای اعتبار سنجی ارسال شده رو باز کنید و روی دکمه Activate Your Account کلیک کنید تا حساب فریلنسری فایور شما فعال بشه.

آموزش ساخت گیگ در فایور

بعد از این مرحله شما به اکانت فایور دسترسی دارید و میتونید Gig هایی که توسط فریلنسر های مختلف ایجاد شده رو مشاهده کنید.

آموزش ساخت gig در فریلنسر

برای اینکه شما بتونید Gig خودتون رو ایجاد کنید و به عنوان seller فعالیت کنید، از منوی بالای سایت فایور روی  عکس پروفایل خودتون کلیک کنید و از منوی باز شده Become a seller رو انتخاب کنید.

اموزش ساخت پروفایل در fiverr

توی این صفحه روی دکمه continue کلیک کنید تا بریم برای مرحله بعد ثبت نام fiverr.پروفایل حرفه ای در فایور

این صفحه نکاتی درباره اینکه چطوری یه پروفایل مناسبی توی فایور ایجاد کنیم ارائه میده  و حتما به این نکات توجه داشته باشید.

سپس روی continue کلیک کنید

نکات مهم برای ساخت اکانت فایور

حالا درباره بایدها و نباید های ساخت اکانت فایور نکاتی رو میگه،‌ به عنوان مثال نباید هر شخص همزمان چند تا اکانت ایجاد کنه و یا اطلاعات موجود توی پروفایل فایور باید معتبر باشه.

نکته مهمی که گاها موجب بسته شدن اکانت فایور میشه درخواست از کارفرما بابت پرداخت خارج از اکانت فایور هست و یا اینکه از کارفرما بخوایم که بیرون از فایور با ما ارتباط برقرار کنه.

تکمیل حساب کاربری فایور

توی مرحله بعد باید اطلاعات شخصی خودمون ( اطلاعات با هویت غیر ایرانی) رو وارد کنیم.

حتما سعی کنید توضیحات مناسبی درباره خودتون،‌ تجربیاتتون و مهارت هایی که دارید روی توی بخش Description اضافه کنید. میتونید این توضیحات رو با دیدن پروفایل فریلنسرهای دیگه ای که در رشته کاری خودتون در سایت فعال هستند الگوگیری کنید.

خیلی از مواقع کارفرما برای اینکه بیشتر با شما آشنا بشه قبل از سپردن پروژه به پروفایلتون میاد و این توضیحات رو میخونه، پس این متن ها میتونه خیلی مهم باشه. البته برای نوشتن توضیحات مناسب میتونید از chatGPT هم کمک بگیرید. کافیه مواردی که میخواید رو به عنوان تجربه و مهارت بنویسید رو بهش بدید ولی حتما خودتون هم اون رو بررسی و تصحیح کنید.

زبان هایی که بلدیم رو هم براساس میزان تسلطی که داریم توی بخش language اضافه میکنیم، به عنوان مثال ممکنه که شخصی هم عربی،‌ هم انگلیسی و هم فرانسوی بلد باشه،‌ در اینصورت کافیه براساس گزینه ها مشخص کنه از  مبتدی،‌ تا حرفه ای وضعیتش زبانش چطوریه ؟!

Professional Info

ساخت اکانت فایور بخش professional

بعد از تکمیل این مرحله وارد صفحه Professional Info میشیم.

توی این صفحه تجربیات و مهارت های خودتون رو باید کامل وارد کنید،‌ به عنوان مثال ممکنه شما چند سال توی حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ کار کرده باشید و با seo و E-Commerce Marketing کامل آشنا باشید،‌ حالا میتونید این موارد رو به رزومه کاری خودتون توی فایور اضافه کنید.

توجه داشته باشید که به ازای هر شغل شما تنها میتونید ۵ مهارت اضافه کنید.

فیلد های دیگه ای مثل تکمیل جزئیات تحصیلات، مدارک و گواهینامه هایی که دریافت کردید وجود داره که با پر کردنش به درصد پیشرفت پروفایل شما اضافه میشه و از نظر فایور پروفایل بهتری خواهید داشت.

 

توی صفحه بعد از ما میخواد که اکانت فایور خودمون رو با شبکه های اجتماعی دیگه مثل فیسبوک یا توییتر لینک کنیم،‌ اینکار اعتبار اکانت فایور شما رو افزایش میده، اما الزامی توی پر کردنش نیست و میتونیم این مرحله رو رد کنیم و بریم مرحله بعدی.

 

Account Security

احراز هویت سایت فایور

توی این مرحله باید شماره همراه خارجی خودمون رو وارد کنید،‌ حواستون باشه کشوری باهاش vpn زدید با شماره موبایل اون کشور یکسان باشه.

برای حل این مشکل سعی کنید از vps و شماره مجازی یا سیم کارت های کشورهای خارجی که در ایران رومینگ میشند استفاده کنید تا بتونید به راحتی این مرحله رو هم پشت سر بگذرونید.

 

توجه داشته باشید که برای تکمیل فرایند ساخت اکانت فایور باید حداقل ۶۵٪‌ از فیلد هایی که هنگام ثبت نام درنظر گرفته شده پر کرده باشید.

 

سپس برای امنیت بیشتر اکانت فایور باید یک سوال امنیتی انتخاب کنید و خوتون پاسخی بدید تا درصورتیکه فایور حس کرد که اکانت شما در حال هک شدن هست،‌ با اعتبار سنجی پاسخ دریافتی اکانت شما رو امن نگه داره.

در نهایت با کلیک روی دکمه finish،‌ یه پاپ آپ با عنوان Your seller profile is all set!

 نمایش داده میشه که نشون دهنده اینه که همه چی با موفقیت انجام شده.

 

آموزش ساخت گیگ در فایور

بعد از اینکه شما پروفایل خودتون رو تکمیل کردید میتونید Gig خودتون رو ایجاد کنید.

 

Gig چیست؟

گیگ در سایت فایور به معنای یک دسته از خدماتی هست که ما توی سایت بر اساس قیمت و مشخصات خاصی به کارفرما ارائه میدیم. در حقیقت کارفرما ها از بین این خدمات (گیگ ها) که توسط فریلنسرها اضافه شده متناسب ترین شخص رو برای انجام کارشون انتخاب میکنند.

برای ساخت گیک Gig باید فیلدهای عنوان،‌ دسته بندی و تگ ها رو به دقت پر کنید،‌ چرا که هر کدوم از این موارد مستقیما توی گرفتن پروژه و جایگاه نمایش گیگ شما در سایت تاثیر گذار هستند.

عنوان گیگ : 

ساخت گیگ در فایور

عنوان گیک مثل عنوان فروشگاه ها همیشه از درجه اهمیت بالایی برخورداره و باید دقیق نشون بده که حوزه فعالیت شما چیه و چه کارهایی میتونید انجام بدید.

مثلا اگه طراح وب سایت وردپرسی هستید عناوین زیر میتونن بهتون یه دید بهتری بدن. تا جایی که میشه این عنوان ها شامل کلمات کلیدی حوزه کاری شما باشند و خیلی هم بلند نباشند.

 

I will create a modern and unique responsive wordpress website

I will design professional wordpress website

I will create custom wordpress website design

دسته بندی گیگ : 

توی فایور کلی دسته بندی مختلف وجود داره و شما باید دقیقا مشخص کنید که این گیگ شما در چه دسته ای در سایت جا میگیره. میتونید با جستجو در سایت دسته بندی هایی که متناسب به گیگ خودتون هست رو پیدا کنید و ببینید بهتره در کدوم یکی از اونها این گیگ جدیدتون باشه. 

با انتخاب دسته بندی، گزینه های دیگه با عنوان Service type اضافه میشه که اینجا باید انتخاب کنید توی چه حوزه ای کار میکنید.

مثلا اگه برنامه نویس وردپرس هستید،‌ اول دسته بندی ها programming & tech و بعد website development رو انتخاب کنید، در نهایت از Service type وردپرس رو به عنوان فیلد کاری تخصصتون مشخص کنید.

 

Gig metadata:

متناسب با هر دسته بندی و سرویسی که برای گیگ خودتون انتخاب میکنید، یک سری جزئیات بیشتر به نام گیگ متا دیتا برای شما نمایش داده میشه که میتونید اونها رو انتخاب کنید. طبق گفته خود فایور این اطلاعات کمک میکنه که کارفرماها راحتتر شما رو پیدا کنند و از شما خرید انجام بدند.

 

تگ ها در فایور :

یکی از مهم ترین بخش های برای جذب کارفرما اضافه کردن تگ های مناسب به گیک خودتون هست.

درواقع تگ ها توی فایور مثل هشتگ توی اینستاگرام یا توییتر هست که کمک میکنه تا موضوع مورد نظر راحتتر توی جستجوهای کاربرها پیدا بشه.

باید تگ هایی که به نظرتون کارفرماها جستجو میکنن رو به گیگ خودتون اضافه کنید اینطوری با هر بار جستجو توسط کارفرما احتمال دیده شدن گیک شما هم افزایش پیدا میکنه.

 

Scope & Pricing

قیمت گذاری پروژه در فایور

قیمت گذاری پروژه در فایور

توی این بخش شما مشخص میکنید که به ازای خدماتی که توی گیگ خودتون ارائه میدید چه مقدار پول قراره دریافت کنید‌،‌ البته میتونید قیمت گذاری هر گیک رو به ۳ تا پکیچ مختلف BASIC ، STANDARD و PREMIUM تقسیم کنید و مشخص کنید توی هر پکیج چه خدماتی رو در چه مدت زمان و با چه مبلغی ارائه میدید.

به عنوان مثال ممکنه که شما قیمت طراحی هر صفحه رو ۵۰ دلار در نظر بگیرید و با ایجاد پکیج استاندارد طراحی ۳ صفحه ۱۲۰ دلار و پکیج پریمیوم  ۵ صفحه ۲۰۰ دلار این امکان رو به کارفرما میدید که بتونن با قیمت های مناسب تر تعداد صفحات بیشتری رو برای طراحی درخواست بدن.

بخش قیمت گذاری از اهمیت بالایی برخورداره و باید سعی کنید بر اساس تجربیاتتون و بررسی نیازهای احتمالی کارفرما، این قیمت گذاری رو متناسب با گیگ های سایر رقباتون در فایور انجام بدید. این همیشه به معنای این نیست که هر کسی قیمت پایین تری میده کارفرما پروژه ها رو به اون میدند، ولی قیمتی بالاتر از حد معمول برای یه اکانت تازه هم نمیتونه خیلی برای کارفرماها جذاب باشه. 

توضیحات پکیج ها

برای استفاده از فایور توی هر کدوم از پکیج ها باید توضیحات دقیقی بنویسید،‌ اینکه این بسته شامل چه چیزهایی میشه و چرا این موارد رو توی بسته خودتون قرار دادید.

مثلا طراحی وب سایت بر اساس نیاز شما به همراه اینکه ۲ بار امکان ویرایش وجود داره. امکان ویرایش یا revisions به این معنی هست که وقتی پروژه رو تکمیل کردید و برای کارفرما ارسال کردید، اون تا چند بار میتونه به شما اصلاحیه یا همون edit بده. البته این بخش خیلی در واقعیت استفاده بعضی از اوقات مجبورید برای کسب رضایت کارفرما تعداد خیلی بیشتری ادیت رو در فایور برای کارفرمای خودتون انجام بدید.

زمان تحویل پروژه

زمان تحویل پروژه رو توی هر کدوم از آفر ها دقیق مشخص کنید،‌ چرا که یکی از مولفه های مهم برای انتخاب پکیج توسط کارفرما زمان تحویل پروژه هست.

حتما مدیریت زمان داشته باشید و با پیشبینی باگ های احتمالی موقع انجام پروژه سعی کنید بصورت واقع‌بینانه زمان بندی پروژه رو تعیین کنید،‌ اینطوری هم برای شما خوبه و هم برای کارفرما.

 

Extra fast delivery

زمان بندی پروژه فایور

اگه زمان بندی روی آفر های خودتون مشخص کردید میتونید با دریافت هزینه بیشتر زمان بندی پروژه رو کوتاه تر کنید،‌ به عنوان مثال اگه توی آفر استاندار زمان تحویل پروژه ۴ روز بود، این حق انتخاب رو به کارفرما بدید که اگه خواست زمان تحویل پروژه رو به ۲ روز تغییر بده ولی باید هزینه بالاتری پرداخت کنه.

 

Description & FAQ

اضافه کردن توضیحات به گیک در فایور

برای استفاده از فایور توی این صفحه باید توضیحات کاملی درباره گیک خودتون بدید

سعی کنید اطلاعات مهم درباره تخصص، نحوه انجام پروژه و ویژگی هایی که نوع کاری شما داره بنویسید. حتما سعی کنید که توضیحات شما ترغیب کننده باشه و سوالات احتمالی کارفرما رو پوشش بده .

هرچقدر توضیحات کامل تری ارائه بدید احتمال دریافت پروژه افزایش پیدا میکنه. پس روی این بخش زمان بذارید و از توضیحات کوتاه دوری کنید. گنجاندن کلمات کلیدی کاری خودتون توی این بخش هم میتونه خیلی به بیشتر دیده شدن گیگ شما در صفحات دسته بندی ها و جستجوها کمک کنه.

 

Provide Your Requirements

 

 احتمالا یکسری موارد برای شروع پروژه نیاز باشه که از کارفرما دریافت کنید،‌ اینجا جاییه که می توانید جزئیات مورد نیاز برای شروع یه سفارش رو درخواست کنید.

 مثلا اگه شما طراح لوگو هستید مهمه که یه توضیحاتی درباره طرح پیشنهادی یا سبک لوگویی که کارفرما میخواد بدونید.

شما میتونید این نیازمندی ها رو توی این بخش وارد کنید و بعد از اینکه کارفرما order رو ثبت کرد، می‌تونه این Requirements ها رو ببینه و براتون ارسال کنه.

میتونید برای سوالات ۳ نوع فرم مختلف در نظر بگیرید.

  • Free text: اگه میخواید از کارفرما توضیحات کاملی درباره پروژه دریافت کنید این نوع فرم بهترین گزینه هست
  • Multiple choice: سوالات چند گزینه ای میتونه کمک کنه تا راحتتر متوجه بشه از بین سوالات دقیقا کارفرما چه چیزی میخواد
  • Attachment: گاها ممکنه که بخواید کارفرما فایل هایی از پروژه رو که نیاز دارید رو ارسال کنه،  مثلا لوگوهای قبلی، سورس کدها، فیلم،‌عکس یا هرچیز دیگه ای که به پیشرفت پروژه کمک کنه

 

Gig Gallery

اضافه کردن گالری گیگ در فایور

خب این قسمت هم یکی از مهمترین قسمت ها برای هر گیگ به حساب میاد. در حقیقت تصویری که کارفرما توی صفحه جستجو یا دسته بندی های سایت میبینه از اینجا بارگذاری میشه. برای این تصاویر خود سایت فایور یه سری قوانینی گذاشته که بهتون کمک میکنه تا گیگ شما بیشتر مورد توجه و پسند کارفرما قرار بگیره.

استفاده از تصویر خود فریلنسر، استفاده از عناوین در تصویر اول، شلوغ نبودن و استفاده از رنگ های جذاب باعث بیشتر دیده شدن گیگ شما در میان بقیه گیگ ها خواهد شد. البته توصیه استفاده از ویدئوی شخصی هم برای گیگ ها به جای تصویر شده.

شما میتونید 3 تا تصویر توی این قسمت بارگذاری کنید. توصیه میکنیم که تصویر اول برای جذب کارفرما و دیده شدن اون در نظر گرفته بشه و بقیه تصاویر شامل نمونه کارها و مواردی کاری خودتون باشه.

 

مرحله آخر مربوط میشه به تایید قوانین مالیاتی، درواقع ۲ تا گزینه داره که یا توی آمریکا زندگی میکنن یا نه و مالیات هر کدوم از اینا با هم فرق میکنه،‌ اگه اطلاعاتی هویتی شما برای آمریکا نیست گزینه NO  رو انتخاب کنید.

حالا تا اینجا ما گیک خودمون رو ایجاد کردیم و روی دکمه publish میزنیم تا توی سایت fiverr منتشر بشه.

تکمیل ساخت گیگ فایور

حالا میتونید توی بخش مدیریت گیک (manage Gigs) وضعیت گیک خودتون رو بهتر بررسی کنید،‌مطمئنا همون ابتدا که گیگ رو ساختید داده های نمایش داده شده همه صفر باشن ولی بزارید این بخش رو بیشتر توضیح بدیم.

توی منوی که مشاهده میکنید دسته بندی گیک ها بر اساس وضعیتی که دارن صورت میگیره، مثلا ACTIVE

یعنی گیک هایی که فعال هستن و اگه کارفرمایی توی حوزه‌ای که شما فعالیت میکنید جستجو کنه احتمالا گیگ شما هم نمایش داده بشه.

بررسی پروفایل فایور

برای اینکه بررسی کنیم که آیا گیک ما وضعیت خوبی داره یا نه میتونیم از شاخص هایی که توی این صفحه نشون میده استفاده کنیم.

IMPRESSIONS چیست؟ 

ایمپرشن میگه که گیک ما توی اون دوره زمانی که تعیین کردیم چند بار نمایش داده شده

CLICKS: 

تعداد کلیک های صورت گرفته روی گیک ما چقدر هست

میتونیم یه شاخص دیگه ای هم برای بررسی نسبت کلیک به ایمپرشن در نظر بگیریم،‌هرچقدر کلیک ها بیشتر بشه یعنی عکس و عنوان گیک شما بهتره.

البته موارد دیگه ای هم روی افزایش کلیک تاثیر گذاره، مثلا امتیاز شما،  تعداد review های کارفرماهای قبلی،‌ قیمتی که برای گیک در نظر گرفتید و نشان های دریافتی ( Fiverr’s Choice یا  pro verified)

ORDERS:

این شاخص نشون میده که تعداد سفارشات ثبت شده برای هر کدوم از گیک ها چقدر بوده

 

CANCELLATIONS: 

تعداد پروژه های کنسل شده رو اینجا میتونیم ببینم، باید سعی کنید که این تعداد رو کمتر کنید، چرا که مستقیما روی گیک شما تاثیر گذاره و اگه فایور متوجه بشه که این تعداد داره افزایش پیدا میکنه احتمال داره که نذاره شما یه مدتی پروژه بگیرید.

 

نحوه ویرایش گیگ در فایور

 

برای اینکه بخواید گیگ fiverr خودتون رو ویرایش کنید،‌ از منوی بالای فایور از دسته بندی my Business روی Gig کلیک کنید.

حالا توی صفحه گیگ خودتون از طریق دکمه مشخص شده روی edit کلیک کنید.

 

درنهایت به صفحه ویرایش گیگ انتقال داده میشید و میتونید هر بخشی از Gig خودتون رو ویرایش کنید.


خرید اکانت فایور

 

توی این برهه زمانی بعضی از شرکت های داخل ایران اقدام به فروش اکانت فایور میکنن ولی درنظر داشته باشید که صرفا خرید اکانت فایور به منزله موفقیت شما در فریلنسری نیست چرا که خیلی از فریلنسر هایی که اکانت فایور رو خریداری کردن بعد از مدتی با مشکل بسته شدن اکانت به دلایل مختلف مواجه شدن و عملا هزینه ای که کردن هیچ بازگشتی براشون نداشته.

مهمترین اصل برای موفقیت توی فریلنسری اینه که شما مهارت های نرم خودتون رو پرورش بدید و بتونید توی این حوزه با کارفرما ها بهتر تعامل داشته باشید.

 

امیدوارم که این مقاله توی مسیر  آموزش سایت ساخت اکانت فایور و ورود به بازار بین المللی و کسب درآمد دلاری از فایور بهتون کمک کرده باشه، هر سوالی هم که دارید میتونید توی کامنت از ما بپرسید.

 

نویسنده:

یک نظر بنویسید